LaurDIY and Alex Wassabi's Epic Two-Tone Room Makeover!

Datum objavljivanja: 15. Vel 2018.
JOIN THE CREATIVEWEIRDO FAM, SUBSCRIBE!: bit.ly/mrkateyoutube
SUBSCRIBE TO LAURDIY!: hrdown.info
SUBSCRIBE TO WASSABI PRODUCTIONS!: hrdown.info
CHECK OUT THE MR. KATE SHOP!: shop.mrkate.com
PINTEREST PICTURES & SHOPPING LINKS!: mrkate.com/2018/02/15/epic-room-makeover-for-laurdiy-and-alex-wassabi/
GET GIFS FROM THIS EPISODE: giphy.com/channel/mrkate
WATCH LAUREN'S VIDEO: hrdown.info/block/video/xHaIm6xper2Rl5o
WATCH ALEX'S VIDEO: hrdown.info/block/video/tIybn6NunJpuqtk
DIYS FROM THIS ROOM!
DIY PAINTED CERAMIC CACTUS: www.mrkate.com/2018/02/15/diy-painted-ceramic-cactus/
DIY SPLATTER PAINTED BLANKET: www.mrkate.com/2018/02/15/diy-splatter-paint-throw-blanket/
LET'S GET SOCIAL:
Snapchat: MrKate
Twitter: mrkate
Instagram: mrkatedotcom
Facebook: mrkatedotcom
Pinterest: www.pinterest.com/mrkate/
GET SOCIAL WITH LAUREN!:
Snapchat: laurdiy
Twitter: laurDIY/
Instagram: laurdiy
GET SOCIAL WITH ALEX!:
Snapchat: RealAlexWassabi
Twitter: AlexWassabi
Instagram: alexwassabi
MORE MAKEOVERS! OMG WE'RE COMING OVER:
ADELAINE MORIN’S BEDROOM: hrdown.info/block/video/2qaPiJKag8poo5I
LIZA KOSHY’S OFFICE: hrdown.info/block/video/soOfasmEkMmwZdE
LIZA KOSHY’S GUEST BEDROOM: hrdown.info/block/video/sWWrp82rZq2srMk
10K GIVEAWAY ROOM TRANSFORMATION: hrdown.info/block/video/2Hauf8-rdrZ8kqs
ALISHA MARIE'S BEDROOM: hrdown.info/block/video/pZSPb5eNf9Sohqc
HOLY TRINITY OFFICE: hrdown.info/block/video/x5ttp6-wqKl_ock
JESSIE PAEGE'S RAINBOW ROOM: hrdown.info/block/video/zpeDodqBiceef7M
TATI'S BEAUTY ROOM: hrdown.info/block/video/qqR7cbZnlJ2heaM
_________________________
Shop this video:
Desks: bit.ly/2BvXKee
Rug: bit.ly/2C0LSBU
Peacock Chair: bit.ly/2Bydiym
Brown Leather Chair: bit.ly/2ELgBnw
Credenza: bit.ly/2BvejHb
Office Chairs: bit.ly/2C23f5t
Gray Coffee Table: bit.ly/2BuY2lG
Faux Bird of Paradise Plants: bit.ly/2sw6PRD
Cactus Sculpture: bit.ly/2C157LO
Throw Blanket (similar): bit.ly/2sw8qXD
Pink Side Table: bit.ly/2sBBa16
Chandelier: bit.ly/2ELgvfR
Flamingos: bit.ly/2sybqm5, bit.ly/2By9lcY
Aqua Vases: bit.ly/2EFvojT
Blue Cubes: bit.ly/2o8QTz2
Pink Tray: bit.ly/2EJa0Kg
Succulent Stem: bit.ly/2suJyiX
_________________________
Creative Credit:
Audio Tracks - Epidemic Sound: share.epidemicsound.com/rGjgC
A Mr. Kate Production
Executive Producers: Kate Albrecht and Joey Zehr
Producer: AJ Tesler
Shot by: Chris Phelps and Marco Bottiglieri
Art Department: Emily Banks, Will King
Sound: Rafael Montiel
Edited by: Vianne Robitaille

Komentari

  • look good office and nice 😃

  • you do Nikki Bella lycns

  • The beginning of the endol of LAUREX

  • I love how everyone is commenting about them breaking up but I'm sitting here wondering... why on earth was Alex wearing a pink hoodie if his number 1 request was NO PINK

  • Where’d she buy that neon sign though ? 😩

  • All this hardwork in vain

  • this makeover did not age well...

  • Are they a couple tho? Lauren and Alex, I mean.

  • This aged... well

  • Does your shop deliver everywhere

  • 29:47

  • You are the living, breathing definition of Beauty Mr Kate....Love your work

  • Such a coooool flippin rooooom!!!!!!! Great job guys!!!!!!!

  • I love you so much 😘😘😁😁😁😁😁

  • It’s triggering me that they say “cactuses” and not “cacti”

  • I kinda miss laurex they were so funny and cute Alex is so funny and lauren is just so cool

    • @Mykayla Cobb she made it into a office for her self

    • Exactly and Lauren had a whole room dedicated to them I wonder what she did to his side

    • Now it's probably gonna be alessa

    • M Charlie yeah I just saw

    • @Mia Beaudoin she made it a new office area for her self

  • Omg they made this for them and they just broke up right after

  • Where did you get the rug?

    • Idk but I saw in the description there's a shopping link

  • Anyone else notice that she had a moon sticker and she named child moon

  • Who else is watching this when they have already broken up? 💔

  • omg so, ive always wanted to be an interior designer since i was like, 7 (im ten rn) and i came from laurens channel so this is my first time lol!!! i think that u guys r so talentd u guys are awesome and inspiring!!!!

  • I just love how when my twin brother and I shared a bedroom we had the exact same set up with a 50/50 room that was pastel pink and pastel blue.

  • Flamingos cactus my best part💗💞

  • Alex: has a whole new room and working space Also Alex: I got candy!!!! 😂 🤣

  • Omg

  • Anyone her in quarantine after they broke up?😭😭😭😭😭

  • 1:49 am s an oof for Lauren

  • Revisiting 2020

  • alex blends in with her walls

  • Best opening song/video EVER! I sing it every time! Love when Kate spits like a badass and Joey looks at her like she’s a weirdo!😂😂😂

  • hahaha she moved long ago lol

  • LOVE it

  • Who else misses Lauren and Alex?

  • this is soooo cool i

  • Who is watching this in quarantine?? 👇🏼

  • these last two days i was in the hospital and now i’m home but since the hosptial i’ve just been binge watching your guys videos!! perfect thing to do to get some ideas for my new house and you guys just lift my mood up in this recovery process. i love u guys sm

  • Just saw the video where Lauren redid the entire room and I am crying for that wallpaper.. It was so beautiful..!!

  • I own that same rug!! Also I am here after they broke up...

  • But basically... Alex would face the side designed for Lauren while working, and Lauren would face Alex's side... i would have made another choice...

  • #bohomini

  • I’ve been eyeing this lamp in a different color. Know I need it

  • Doesn’t like pink, but also wears a pink hoodie? 🤔🤪

    • Does it matter?😒 I don't like green but I have clothes that is green, that makes no sense Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️

  • Don't eat paint kids

  • I've been watching old "OMG we're coming over" videos and this came up and I started crying:(

  • OMG that Alex guy is annoying af! No wonder they broke up...

    • @Selyn Selyn I don't and I don't care, in this video he seems very immature and shallow... And annoying! If you like him, good for you, not my cup of tea...

    • Your the annoying one here Ⓜ️Ⓜ️

    • You don't even know why they broke up...

  • LOVE THE PINK HAIR!

  • Welcoem

    • I know I wrote welcome wrong it’s on purpose

  • Are you guys married?

    • they engaged but they have a baby

  • Who Else Bends down when people try to pick them up.

  • I have to say y’all... when I first saw this video 2 years ago I thought “what a weird couple they literally can’t compromise that they have to split the room in 2?” (Didn’t know who they were) And now I come back to re-watch this video and turns out they broke up a year ago lol Why am I not surprised 😂 People in actual relationships find ways to blend their lives together 😬

  • okay sorry not hate but that theme song makes me cringe----

  • this is sad..

  • OMG i love the products

  • Who is watching this in 2020 and you think the video is kinda cringe 😂😂😀

  • who’s here in 2020 :D

  • I have literally binge watched mr.kate for 2 weeks straight 😂

  • Arent they from taking 5?

  • 2020 THEY BROKE UP AND SHE FIXED THE ROOM POOR MR KATE AND THEIR HARD WORK GOT RUINED BY LAURDIY!!

  • alex is an actual man child😂

  • I find it funny they will be staring at the other side of the room at their computers haha

  • 18:48 DID YOU SEE JOEY'S EYE CHANGE COLOUR?????

  • Wassabi cheer for candy 😂😂👏🏽

  • Who is watching this in 2020 during the viruse

  • Where were neon signs from?

  • I can't believe she still has pink hair! I fully support it ! It looks amazing and always has

  • My apt has molding, which is nice, but because im in NYC its tiny, so super hard to style around it...so annoying Its great if you have a larger space

  • Cacti 🌵 *

  • Oof

  • Who here during quarantine

  • what are the plants on Alexs dresser thing

  • This surprised me so much! When they opened the paint cans I was like “oh no”, but it looks awesome AND mature in a fun way! Great job! I’m sorry to hear about their split though.

  • yasssss

  • This was not there best vid

  • Alex and LaurDIY are so cute together

  • who misses this ship😭

  • glad it's just her office now, he was terrible. great makeover, they need to come and do a new one!

  • God no wonder deji wants to fight him

  • Kate is like the most adorable human being...EVER!!

  • I don’t follow either of them but I definitely know they broke up from the comments. Lol. Still love the room.

  • Miss them together so much 😭🥺

  • Aaaaaw guys crushing on that room. # goals for me and bae

  • Aaaaaw guys crushing on that room. # goals for me and bae

  • Hi can you leave a link on the paint I really want that color for my new room because I'm moving and I want to film videos for youtube

  • Merall twins

  • I feel so sorry for the room. :

  • 1:00 *you’re welcome*

  • When he was running on the stairs close to the end making that noise it reminded me of an old rock song. Can’t think of how it starts.Anyone else think the same thing?

  • This is the one i loved the most ..And the wallpaper in malayalam "kidu" "pwolli"😍

  • I really miss laurex 😭🤦‍♀️😵💖

  • I knew once they did this room their breakup was inevitable. I feel like making such a drastic change like this jinxed their relationship. Plus the pink and blue was ugly and looked like a nursery. Thank god Lauren changed it but I feel like this room is tainted

  • This room is gonna be such a waste

  • Laurex 😢😔

  • I'm so sorry, I don't mean to offend anyone, but.. When I watched this video the first time it came out, and I'm not lying, the first thing that came up in my brain was "wow.. It'd be pain in the ass one day if they ever broke up though.." I never wished anything bad for them though, I swear! 😣 I never watched alex's and lauren's videos beside that break up video.. So I didn't know how their relationship were.. please don't attack me

  • bad mr kate that black light fixture was Not gothic. I am gothic I would know

  • bro all of these comments are so old 😂

  • one thing i wouldn't do in a pink room is put red in it. in my opinion red and pink dont go well together

  • who else is here in 2020?

  • This was amazing!!!! I wonder what it would look like with black and white split in a room haha

  • I keep on thinking Kate has a Snapchat filter on and I miss laurex

  • Who's watching this in 2020? Missing the Laurex.